a nightmare on elm street

Nä. Nu vill jag bli frisk.

Ikväll skulle jag egentligen åka med mamma, pappa och Gustaf till stugan men stannar hemma och går på bio ikväll istället. Skräckfilm. Passar ju bra när jag ska sova ensam hemma sedan. Det blir antagligen musik och full belysning hela natten. Äh, det är ju bara en film. Som handlar om folk som blir mördade i sömnen... plus att jag fick ett kedjesms igår där det stod att ett massmördarspöke skulle avrätta mig i sömnen om jag inte skickade meddelandet till 10 personer på under 10 minuter. Gjorde jag det? Nej. Det var för dyrt. SMART.

Här är trailern till filmen.



Hahahaha, rösten till den där dödarsaken låter ju hur töntig som helst i slutet. Nästan så att det är komiskt.

Aja, imorgon åker jag till stugan. Om inte spöket kommer.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Abdullahirebecka

Your website is extremely interesting

2011-02-18 @ 20:57:56
URL: http://abdullahirebecka.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0