fullt upp

På engelskan gör vi en yearbook och vår grupp har gjort "most likely to... be a president". Till exempel. Och imorgon ska jag fota alla iklädda sina "most likely to". Kommer att bli bra det!

På tisdag ska jag, Moa, Sofia och Malin göra en film till NO:n om vatten. Gustaf ska vara med i den har han lovat, utklädd till törstigt afrikansk barn. Det kommer bli kuuuul! Försmak på medielivet liksom. Gud vad kul. Jag dör.

Jag måste läsa min bok också. Och prova redigera film i windows movie maker så att jag kan det till på tisdag.

Så adjö.

Hejdå.

Puss och kram.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Törstigt afrikanskt barn

Hmmmmmm... Efter och ha sett den där bilden är jag inte så säker på om jag vill vara med i filmen...

2010-05-19 @ 18:31:13
Postat av: Sofia

HAHAHA, fyfaaaaan vad kul det kommer att bli!! ;D

2010-05-19 @ 19:24:14
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Moa

Han ser ju nästan ut att vara svart egentligen, hahahaha :D

2010-05-21 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0