hej världen

JAG ÄR HUNGRIG. Jag är hungrig hela tiden, helt sjukt alltså. Jag hoppas att det är för att jag växer, snälla låt det vara så, låt mig bli 170 cm över havet. Jag har också en annan teori, och det är att jag bara är sugen. Fast när man är sugen kurrar det inte i magen. Då kurrar det i tungan.

Idag såg jag extramaterialet till New Moon. Nej, jag hade inte sett det än. Och ja, det är helt sjukt att jag inte hade sett det än. Men nu har jag. Och vet ni, vet ni, vet ni? Jag måste jobba med film när jag "blir stor". Känns så töntigt att säga så, men det måste jag. DET VERKAR HELKUL.

Jag har gått på promenad idag också. Och lyssnat på musik. Och... aa. Inte så mycket mer. Imorgon är första dagen på sista veckan i skolan! AAAAAAH. Sedan börjar jag gymnasiet. DET ÄR SJUKT. MEN SÅ BRA/SKÖNT/BÄST. Inget mer högstadie, tack tack tack.



Jag är som sagt hungrig hela tiden. Och så har jag gått upp lite i vikt, det kanske syns på bilden.

Höhö, bilden är faktiskt till vår "most likely to"-grej i skolan, jag var most likely to be fat. Fint va?

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0