jag snor frågor från sofia, jag är en tjyv

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Sofia, Gustaf, Shane Dawson, Daniel, Ante, mamma, pappa, Egoina... eh. Jag kan fortsätta sådär ett tag.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Jag låg och drömde och dreglade ner kudden.


3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Tittade på youtubeklipp med modeller som ramlar på catwalks.

 

 

Är jag en hemsk människa som skrattar åt det här? Det är ju alldeles underbart roligt.


4. Vad hände dig 1993? - Jag var delad i två delar. Ett ägg och en spermie. Tänk vad mycket man skulle hinna med om det var så nu. Då skulle jag kunna göra läxor och sitta på facebook samtidigt. Smidigt!


6. Tre ord varför du sist spydde? - Jag mådde illa.


7. Vilken färg är din hårborste? - Svart! Originellt och chict på samma gång.


8. Vad köpte du sist? - Jag var på stan i torsdags... jag köpte ingenting. Jag kommer inte ihåg om jag ska vara ärlig.


9. Vad fick du senast i present? - En sak som man sätter plattången på när den är varm så att man inte bränner upp sina saker. Smart sak faktiskt.


10. Vilken färg är din dörr? - Vit med lite fläckar på här och där.


11. Var förvarar du dina pengar? - I plånboken. Som alla andra människor.


12. Hur var vädret igår? - Grått.


13. Vart kramades du sist? - Här hemma.


14. Vad ser du fram emot? - GREKLAND!


15. Vad är 15? - SÅ MÅNGA ÅR ÄR JAG, YEY.


16. Vilken skostorlek har du? - 37-38.


17. Vill du klippa dig? - Nej. Eller jo. Men jag vill inte att det ska bli kortare. Och det är ett problem.


18. Är du över 25? - Nä.


19. Pratar du mycket? - Med vissa gör jag det. Med andra är jag knäpptyst.


20. Kollar du på O.C.? - Inte så mycket nu längre, men förrut följde jag det.


21. Har ditt namn ett "x" i det? - Aa, jag heter Mr X.


22. Känner du någon som heter Steve? - Nej. Eller nja, ms McGowne kallar ju Ante för det, men annars är det glest med Steves i min kontaktlista.


23. Hittar du på egna ord? - Har väl hänt.


25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Ärligt talat så är jag svartsjukan personifierad. Haha, okej, kanske inte riktigt då. Men jag blir lätt svartsjuk. Dock visar jag det aldrig, så ingen vet om det. Och nu vet alla... oops.


26. Vad har du för mobil? - En samsung... err. Fråga inte ens vad den heter. Den är rosa och söt i alla fall! Det är ju allt som räknas.

 


27. Vem ringde dig sist? - Någon okänd ringde mig igår kväll, men jag svarade inte så jag vet inte vem det var.


28. Biter du på naglarna? - Nej.


29. Har du lockigt hår? - Nja, mer vågigt.


30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Jag ska tydligen på Jimmy Jansson-konsert med Sofia, hahahaha.

 


31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Sämst på vilket sätt? Och även om jag förstod så skulle jag nog inte skriva någons namn.


32. Hur många gånger har du svurit idag? - Ganska många gånger skulle jag tro.


33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - GUD.


34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Vi såg den på engelskan. Jag fattade ingenting. Först ramlade en jetmotor från ett flygplan ner i Donnie Darkos hus, sedan kom det långa genomskinliga ormar ur allas kroppar, sedan kom det någon ful kanin som hette Frank och sedan åkte de alla tillbaka i tiden och jetmotorn ramlade ner i huset igen. Grymt förvirrande.


35. Ska du jobba imorgon? - Jag har inget jobb. Jag snyltar av föräldrarna.

 


36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Wilma tror jag, hahaha.


37. Vad borde du göra nu? - Sova.


38. Har du något smeknamn? - Dillen av mamma och pappa, Semlan av mina flickor (mat, mat, mat), Emelaj av Linn.


39. Sover du mycket? - Jag sover alldeles för lite.


40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Terror on Elm Street är nog den enda filmen jag har sett inom loppet av två veckor... och den var helt okej! Så det får bli den.


41. Vad ska du göra på lördag? - Ingen aning. Ska antagligen vara i stugan.


42. När var du ute sist? - Ute som i ute med kompisar eller ute som i utomhus? Ute med kompisar var väl typ förra helgen och utomhus var i eftermiddags.


43. Har du gråtit idag? - Nope! Duktig jag är va? Annars brukar jag gråta ganska ofta. Har inte varit ledsen idag.


44. Är du en glad person? - Nja. Inte direkt. Ibland är jag skitglad, fast när jag är skitglad är jag mest bara konstig.

 

Här är jag glad...

 

...och här...

 

...och här. Jag behöver inte säga så mycket mer va?


45. Har du roligt nu? - Absolut inte.


46. Vad äter du helst? - Waynes laxsallad... den är asgod.


47. Vem var du med sist? - Gustaf Gurra G Hermansson.


48. Vad heter din mamma? - Erika.


49. Vad är hela ditt namn? - Emelie Anna Hermansson.


50. Tycker du om någon just nu?
- Jag tycker om många!

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0