JÄVLA ÅHHKASKGKAKOGOAKP

Jag har ont i haaaaalseeeeen! Kul alltså. Sjuk sista veckan med klassen. Det svider i halsen när jag andas. Ikväll ska jag gå och lägga mig halv elva, japp, ni hörde (läste) rätt. Jag, Emelie Anna Hermansson, ska gå och lägga mig halv elva. För första gången på... flera, flera månader. Bara för att bli frisk.

På fredag MÅSTE jag i alla fall vara frisk för då ska hela klassen till Åland. Det får man ju inte missa. Mina flickor har dock lovat att om jag är däckad i feber så kommer de hem till mig och släpar dit mig ändå. Funderar nästan på att bli riktigt dyngsjuk bara för att få bli buren hela dagen. Snålskjuts liksom.

Liten film från idag. Malin skulle ta kort på oss men råkade filma istället.



Nu ska jag hämta en piggelin i frysen.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi gör det, seriöst! <3 men snälla du, ät inte kallt, ät vaaaaaarmt!

2010-05-31 @ 20:05:55
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0