rapporterar från ockelboskogarna

Det här mobila bredbandet är antagligen det segaste som världen någonsin skådat. När man klickar på en låt i spotify så tar det ungefär 2 minuter innan den spelas upp. Man får vänta i ca 3 minuter på att en ny hemsida ska komma fram. Och reklamen i spotify hackar som aldrig förr.

Mamma, pappa och Gustaf gick nyss ner till båten så jag har hela byn för mig själv. Bokstavligt talat. Den består av fyra hus, jag tror inte att någon är här just nu. Bara jag. Och Wilma, men hon springer runt som en psykbrytsgalning och jagar fjärilar. Nu ska jag börja skriva på min författaranalys som skulle ha varit inlämnad igår. Hehehehehe...

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0