snälla, sluta stirra så ondskefullt på mig

Min bokbajsskit som heter "MOR GIFTER SIG" som jag måste läsa ut före torsdag ligger och stirrar på mig. Jag har kommit halvvägs, knappt. Jag somnade när jag skulle läsa den idag. LYCKAT, BRA, SKITBRA, ÅÅH VAD DUKTIG DU ÄR EMELIE! Jag känner ett starkt hat gentemot mig själv just nu. Jag har läst 30 sidor i boken på en och en halv timme. Så tråkig är den. Och nu orkar jag inte mer för huvudet håller på att sprängas. Så nu tar jag en paus i läsandet!

Jag gjorde nationella provet i NO idag. Både teoretiska och praktiska. På teoretiska fick jag lust att rita brybjörnar över hela papperet och på praktiska var det bara löjligt. Säkerhetsbrillor och labbrockar när man ska blanda jäst, salt, socker och mjöl med vatten? Verkligen?



Jag vid ett läskigt litet hus med en ruggigt stor tröja på mig. Färgkod: orange.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Påkläderskan

Mycket moderiktigt 1998! Sådeså!

2010-05-18 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0