facebook

Filmen var bra! Riktigt bra. Sjukt egentligen, vilket tjafs det kan bli över en hemsida. När jag kom hem satte jag mig vid facebook det första jag gjorde utan att ens tänka på det. Sedan kom jag på att jag ju faktiskt gör det hela tiden. Så fort jag kommer hem, så fort jag får tid över i skolan. Jag går in på facebook och läser om andras liv, tittar på andras bilder, kommenterar saker. Och alla andra gör likadant. Rätt galet egentligen. Vi gör det utan att ens reflektera över hur mycket arbete som egentligen ligger bakom allt.

Jag puffar Mark Zuckerberg... because it's clever.


Kommentarer
Postat av: Duvet

Dom man puffar vill man ha sex med.

2010-11-05 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0