godmorgon

Det är tidigt på morgonen, men jag är uppe! Har hunnit vara lite hurtig och tagit en promenad, bakat scones och duschat. Härligt med tidiga morgnar, älskar att gå upp vid halv fem och bara få andas in morgonluften och känna hur mycket jag får gjort innan skolan börjar. Det är livet det.

 

...


Okej, jag erkänner. Det här inlägget är tidsinställt. Jag ligger förstås fortfarande och sover vid den här tiden. Det är faktiskt DET som är livet, att få ligga med huvudet djupt begravet i kudden så länge som möjligt på morgnarna.

Jag ville egentligen bara påminna om att det är nytt dygn och att ni skulle vara jättejättejättegulliga och ni kunde gå in och rösta på bilden för att skicka mig till Grekland. KLICKA HÄR. Alla som röstar är små söta dinosaurier.


Jag klappar söt dinosaurie som har röstat.


Kommentarer
Postat av: linn

hahahah emelie, att du alltid ska vara så rolig x)

2010-11-29 @ 22:28:58
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0