hola emliah

Emelie, vad är du på för humör just nu?
Flummig i min ensamhet. Det kan aldrig sluta bra. Sitter och skrattar för mig själv åt saker som inte är roliga.

Och vad tycker du om att Elin åkte ut ur idol?

Äntligen. Klarar inte av hennes engelska uttal. Vill killa mig själv softly när hon sjunger. Och med det menar jag inte att jag vill kittla mig själv.

Jaha. Och vilka ska gå till final?
JAY OCH MINNAH. ALL THE WAAAAAY (JAAAAAY).

Kul, ordvitsar med Jays namn har du ju aldrig dragit förut.

Tyst.

Vaaaad ska du göra imorgon kväll?

Träffa ett gäng underbara tjejer och spela bowling och äta tacoooos.

Kommer du spöa dem i bowling?
HAHAH. OM JAG KOMMER!!!

Ljuger du?

Ja...

Du suger.

DU suger.


Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha du är bara för skön!

2010-11-12 @ 23:47:01
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0