hur ska det slutaaaa?

Jag sitter och skriver på min novell. Min pensionär är ute på promenad just nu och jag har verkligen ingen aning om hur den här berättelsen ska sluta. Hon kunde inte hitta sin sil tidigare i historien så hon fick panik och började ropa på sina döde man. Och så gick hon ut och hämtade posten. Hahahahahahahahahaha. Varför skriver jag om en pensionär? Vad är det för fel på mig? Borde jag inte skriva om en deprimerad tjej med en alkoholiserad mamma istället? Åå, gud nej, jag kan inte skriva ännu en sådan historia. Världen behöver inte fler sådana berättelser. Jag har ett helt skåp fyllt med ungdomsböcker som handlar om samma saker. Killproblem, alkoholistmorsor och dåligt självförtroende.

Så nu ska Emelie Hermansson skriva om en deprimerad pensionär istället. Awesome.

En tant med riv i. Sådär tuff är inte min tant.

Kommentarer
Postat av: Lo

kan du inte skriva om karaktären till en pensionärsjävlar-pensionär istället?

2010-11-09 @ 10:44:21
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0