jag kan blogga

Jag har naturkunskap om 50 minuter, skönt med rast(afläta, rolig humor). Hade gympaprov innan lunch, och gud vad bra det gick, MVG helt klart. Fast ne. IG. Antagligen. Fast förra året hade jag cp-flyt och fick G på gympaprovet utan att ha pluggat något alls (ett poäng från IG, woh). Det provet handlade om nästan exakt samma saker så jag försökte komma ihåg vad jag skrev på det. Utan framgång. Kom inte ihåg något alls.

Jag har jätteont i magen idag. Vill gå hem. Men först ska jag ha naturkunskap och sedan jobba i excel (KRÄKS) på datorkunskapen. Vi ska adventspynta hemma idag förresten. Ja, vi ligger några dagar före själva advent. Advent är ju på söndag egentligen, men det skiter vi i. Jag måste städa mitt rum också. Roligt på en fredag liksom.

Den allra första bilden jag någonsin tog i photobooth. Andra dagen i skolan tror jag. Känns som en evighet sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0