kvällen var bra, jao

Kom hem för en stund sedan. Så fort jag kom innanför dörren började jag hicka som en galning. Så blir det alltid när jag får för många skrattattacker på rad, efter tjejkvällen hos Moa hade jag hicka i två timmar när jag kom hem, sjukt. Nu har det i alla fall gått över, phew!

När vi var på Los Sombreros (eller Bienvenidos som det tydligen heter nu, vi trodde vi var på fel ställe, hahaha) så skulle jag beställa först och då frågade servitören om han fick gissa vad jag skulle beställa. Det fick han. Och han gissade att jag skulle beställa tacotallrik och cola. Och det var rätt. Han var nog synsk. Eller inte.

Efter det blev det bowling. Jag kom sist. High five på det.

Sedan blev det fika och skrattanfall och jag vet inte vad. Och när jag och Moa stod och väntade på hennes buss efteråt kom en amerikansk kille fram till oss och frågade vart man skulle gå om man var under 23. Och så skulle vi beskriva vägen till Goya. På engelska. Det gick inte bra. Så till slut sa jag bara "WE ARE SIXTEEN, WE CAN'T GO THERE" och han blev chockad och sa att han tyckte vi såg äldre ut och han kunde inte fatta att vi skulle gå hem så tidigt, och blah. Jag tror han ville ha med sig oss dit. Men naej.

Vem orkade läsa allt? Vavava? Om du gjorde det så får du... en guldstjärna i kanten.


Kommentarer
Postat av: Moa

gilla!

2010-11-14 @ 01:17:42
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: linn

Jag fick en guldstjärna i kanten :D:D

assssssssssssssssssssssssssbäst kväll!

2010-11-14 @ 01:26:02
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0