emeleif

JAAAAAAAG... är trött. Fast jag sov faktiskt åtta timmar inatt. Mer än vanligt. Jag var ändå precis lika trött imorse och kom knappt upp ur sängen. Men jag har varit lite piggare på dagen! Förutom när det var genomgång på matten. Min hjärna stängde av lite och tog en paus.

Vi var i gymmet på gympan. Det enda som var kul var rullbandet. Jag är så sjukt svag, hahaha. Och otränad. Och så har jag varit hungrig i flera timmar eftersom att det var någon skum texmexsoppa till lunch som smakade som vatten med majs i. Det var antagligen knappt någon näring i den överhuvudtaget. Hungrig igen efter en timme, inte bra sodhexo, inte bra.


Kommentarer
Postat av: linn

haha ja dixi är sötast :D älskar din blogg;)

2010-11-12 @ 14:06:49
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0