jaha, hej

Jag ska plugga mediekunskap. Går ju bra. Har ingenting att plugga med. Ååååååh. Blir knäpp.

Den här helgen har varit definitionen av slapp, jag har bara legat i sängen och ätit onyttiga saker och tittat på film. Har känt mig rätt låg, vet inte vad det är med mig. Har nästan inte orkat göra något på hela veckan. Känner mig lite sjuk hela tiden trots att jag är frisk så nu tvingar mamma mig att ta skumma vitamintabletter. Kanske blir bättre då, inte vet jag. Tråkig och osocial som fan känner jag mig i alla fall.

Nu ska jag försöka plugga. ÅÅÅÅH. VILL INTE. Det går typ inte. Börjar elva imorgon i alla fall, alltid något.


Kommentarer
Postat av: Lo

i hear you sister

2010-10-24 @ 20:53:36
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0