full hest på fest

Veckans humör: Jättearg, ledsen, sur. Och lite glad. Men bara lite.

Veckans mående: Varken bra eller dåligt.

Veckans borde: Ingenting. Jag borde absolut ingenting.

Veckans frisyr: Utsläppt, tråkigt och tovigt.

Veckans smink: Inget alls.

Veckans klädsel: Kycklingdräkt.

Veckans planer: Inga planer alls. Hahahaha. Åh, vilket roligt liv jag har.

Veckans materiella vill ha: En kamera som kan filma ordentligt.

Veckans fundering: Varför är jag på så jääävla dåligt humör? Varför är mitt liv så tråkigt? Varför lär vi oss att stava våra namn på engelskan? Typ.

Veckans beroende: Choklaaad.

Veckans tråkigaste: Gympan. Buhuhuhu.

Veckans längtan: Tills vi får våra macbooks. Vilket BORDE bli på torsdag eller fredag.

Veckans superlängtan: Den dagen jag flyttar från det här bajsstället till något lite mer spännande...

Veckans tidning: Hej, jag heter Emelie.

Veckans låt: Ba Ba Ba - Miss Li.

Veckans saknad: En sak. Eller inte en sak. Men ändå en sak. Som jag saknar.


Kommentarer
Postat av: Dom Perignon

Hur kan man vara så syyr???????

2010-09-13 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0