live från datorsalen

Lunchen var ju som sagt... nja. Och den såg ju bara äcklig ut på bilden. Inga stjärnor alls till den kycklinggrytan.

Vi har engelska om 40 minuter och tills dess ska jag bara sitta här och vara lat. Efter det är det arbetsmiljö och säkerhet i nästan två timmar (jobbigt värre) och sedan slutar vi runt fyra. Om 3 timmar och 40 minuter... wäh.

Och mamma, jag har tiggt skjuts hem av dig på sms men du svaaarar ju inte. Jag orkar inte gå hem. Cykelskithelvete som är trasig, styret är helt löst och åker ner hela tiden så den är nästan omöjlig att cykla på. Imorse skulle jag låna mammas cykel men då fick jag inte upp låset (efterbliven som jag är) så då blev det promenad. Och tio minuters försening. Fint det.


Kommentarer
Postat av: mor

Har visst svarat...du får åka med.

2010-09-14 @ 13:23:18
Postat av: Sofia

ja, fast bara den här veckan :D det är jätteskönt!!

2010-09-14 @ 14:30:11
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0