you gotta love 'em

Jag älskar Hanapee och Frans bloggar. De är så sanslöst bra. Frans fick mig att skratta rakt ut på svenskan förra veckan med sitt "jag får aids ba". Jag vet verkligen inte varför det var så oerhört kul, det var bara det. Jag såg förresten honom på stan för två veckor sedan. Kunde inte låta bli att bli lite starstruck. Extremt löjligt eftersom att han till och med gick på engelska skolan samtidigt som mig i flera år, men ändå. Det var coolt.

Och Hanapee är ju bara underbar med sitt grimasface och den där headern med falukorv och fiskpinne. Älskar det.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Fin blogg!

vad gör du? :)

2010-09-27 @ 16:36:42
URL: http://thiildasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0