epic cruise

Allt jag gör nuförtiden är äta, sova, sola, åka vattenrutschbanor och gå iland på olika karibiska öar. Imorgon ska vi till Bahamas. Det hade känts skitbra om det inte var för att jag har bränt ihjäl mig i solen. Jag har små blåsor på huden, så starkt lyser solen här. Idag har jag suttit med min Forever The Sickest Kids-t-shirt (världens töntigaste band som jag tyvärr hörde först efter att jag hade köpt t-shirten) på mig hela dagen för att skydda min hud från att brinna upp.

 

Det är sådan sjuk service på den här båten. Alla i personalen ler hela tiden och säger glatt ”HELLOOOO” varje gång man går förbi (även om de inombords antagligen tänker ”SKJUT MIG”). Det finns dessutom personal i överflöd. De har liksom anställda som står med en sprayflaska och sprutar sprit i händerna på en, TROTS att de har automater med handsprit som man kan ta från, så de där människorna står ju bara där med sina sprayflaskor och ser sorgliga ut.

 

Jag är lite halvrädd för en av killarna som jobbar vid vattenrutschbanorna här. Det är en 27-årig mexikan med ölmage och orangea solbrillor som ba ”WHERE ARE YOU FROM?” till mig. Jag ba ”eeeeh Sweden” och då gjorde han ett tecken som om han hade horn på huvudet och menade vikingar (det första alla tänker på när man säger att man är från Sverige, av någon anledning). Jag ba ”I’M A VIKING”. Han skrattade lite för mycket åt det. Blev nästan förolämpad en stund eftersom han inte trodde på mig. Han tyckte väl inte jag såg tillräckligt biffig ut. Efter det började han säga saker som ”beautiful eyes” och ”I’m in love”. Det var ungefär då jag började undvika honom.

 

Nu ska jag gå och byta från min fula t-shirt till något annat och ge mig ut på äventyr på båten (glo i taxfree-butiken), så hejdå kissekatter.


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH men emelie dåå! satsa satsa :D :D :D hahahha okej jag skojar, vi vill gärna att du ska komma hem, så han får inte kidnappa dig eller nått :ppp

2011-04-29 @ 12:31:27
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaha forever the sickest kids. asgullig musik. man ba naaaaaaaaw.

2011-04-29 @ 23:26:50
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0