ett till

Vi kör ett till inlägg. Blir ju helt spattig när jag inte får blogga på flera dagar.

Var nyss på toa. Ni ba jaha, trevligt. Jag och mamma hoppade riktiga indianhopp till toaletten och folk tittade ganska mycket. Det kändes lite halvskämmigt att komma ut igen. Vi kanske ska börja tänka efter innan vi gör sånt. Kanske. Inte.

Toaletterna här spolar av sig själva. Japp. Amerikanarna är så lata att de inte ens kan dra i spolspaken själva (that's what she said HAHA. Rolig man är). När Linda var på toaletten så spolade den när hon fortfarande satt ner så jag är lite rädd för de där toaletterna nu. Men hittills har det gått bra, den har spolat rätt varje gång. Förstår inte ens hur den vet när den ska spola. Den bara gör det. Robottoalett.

Så. Nu ses vi i Karibien kissekatter.

Jag försöker vara snygg. Det lyckades ganska bra va?

Kommentarer
Postat av: Sofia

om du är! skitsnygg :D

2011-04-17 @ 20:58:21
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0