full tjej

Jag är så jävla packad just nu. Helt sjukt packad! He. He. Fattar ni?!??!?! Jag har packat väskan!!!! YEEEA. Vid den här tiden imorgon är det ungefär 7 timmar kvar tills taxin som ska köra oss till Arlanda tutar utanför fönstret. Det är en trevlig tanke.

Har varit alldeles spattig hela eftermiddagen, kan inte sitta still. Har myror i brallan. Pissmyror. SÅ illa är det. Har nästan som psykopatskakningar, skakar som ett asplöv hela tiden. EXCITEMENT på hög nivå. Eller så är det all amfetamin jag tog tidigare....... HEHE. HE. HEHEHE.

Det är tur att vi inte har vanliga lektioner imorgon, för då hade jag inte kunnat sitta still en sekund. Vi ska ha livesändning på Fria Kanalen. Klockan ett. Perfekt tid eftersom att ingen tittar då (ingen tittar någonsin), hehe. Alla är på jobbet eller i skolan, så det kommer väl max vara typ 2 personer som tittar. Det känns liksom mindre nervöst då, än med radion där vi fick veta att upp till 5000 personer kunde lyssna, waaaa.


Ungefär såhär känner jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0