i'm on a boat

Vi är på väg till Karibien nu. På en väääääldigt stor båt. Gårdagen spenderades på Miami Beach. Badade i havet och så, extremt varmt i vattnet. HAHAHA guva jag är bortskämd. Det är svårt att förstå att jag stod framför frihetsgudinnan och frös ihjäl för en vecka sedan när jag sitter här på en färja på väg till Karibien med klarblått hav utanför fönstret i 30 graders värme. Hur ska jag någonsin kunna återvända till Sverige? Gävle? Borgarskolan? VILL INTE. Stannar nog här jag. Eller på Bahamas. Internet här på båten är dyrt, och eftersom att mina föräldrar inte kan skita pengar så skriver jag inlägget i word och publicerar det sen. Lejm. Aja, måste duscha nu. Och sen ska vi äta middag. Buffé. Och åh, nämnde jag att det bara är att ta hur mycket mat, glass, läsk osv, man vill utan att det kostar extra? LIVIN’ DA DREAM, OH YEAH YEAH YEAH YEAHHHH. He. He. He.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0