inlägg skrivet igår kväll

Nu sitter jag på sängen på ett hotellrum. Utanför vårt fönster har vi en mur med taggtråd på och rummet är inte det finaste, men det gör ingenting, för vi är i New York. Husen är så höga här att ni inte ens kan tänka er hur det känns att titta upp. Aldrig tidigare har jag varit med om att jag måste böja huvudet så långt bak som det går för att se var huset slutar. Så sjukt coolt.

Älskar New York. Det finns ALLA olika sorters människor här. Och det är jätteroligt att smyglyssna på folk som pratar med varandra eftersom att de är precis som i alla filmer. Älskar det.

Hemma är klockan ca två på natten nu och jag har inte sovit sedan fem imorse. Ändå är jag inte trött, sjukt. Alla andra är helt döda men jag ba studsar på. Här är klockan åtta nu. Så vi lär väl vänta någon timme till innan vi somnar. Imorgon ska vi på en guidad busstur i New York. Vi ska få se Harlem. COOLT.

Idag har vi sett en liten del av Central Park, Empire State Building på avstånd och Times Square (vi bor ca 50 meter från Times Square, wow).

Och så hittade jag någons wi-fi som de hade glömt att låsa, TACK NEW YORK-BO SOM JAG INTE KÄNNER.


Uppdat: Internet la av precis innan jag hann posta inlägget. Nu har jag internet igen! Skriver ett till inlägg nu. Ba så att ni vet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

waaaaaaaaaaaaa du är so lucky jag vill också också också du är så värd detta och du kommer att ha det så himla bra själv ska jag jobba båda dagarna den här helgen vilket suger babianarse är det inte jobbigt när jag skriver utav skiljetecken förresten

2011-04-15 @ 17:13:57
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0