journalistN

Skriver reportage om mitt "arbetsplatsbesök" på farmors jobb. Aldrig tidigare har jag skrivit i ett skolarbete att "ljudet av en pappersstrimlare kompletterar kontorskänslan" HAHA.

Annars då? Jo, jag vill lägga in en bild på hur mitt hår ser ut när det är kort, men jag känner mig så dum när jag tar bilder på mig själv i photobooth nuförtiden. Slutar med att jag sitter och gör dubbelhakor på alla bilderna och skrattar jättehögt för mig själv. Kan inte sitta och försöka se snygg ut framför datorn, känns så konstigt. MÅSTE göra nåt *tokigt* för annars känns det så fel.

I ALLA FALL så ska jag fortsätta skriva om mina känslor kring pappersstrimlare nu, så BRB.


Kommentarer
Postat av: linn

semlan nu äre såhär om du nu skulle hitta converse till mig, eller juste om du skulle få plats.. så vill jag ha nummer 6 i storlek och höga marinblå, rosa, vita eller svarta :D

2011-04-07 @ 22:05:47
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0