käkar lite dunkin' donuts ba

Betyg: 7/10 smakpoäng. YEEEEEA.

Vi åt Subway till lunch här på flygplatsen tidigare och när man beställer där så ska man ju säga vad man vill ha på. Såklart så var det en kines där som snackade kinesengelska så att jag fattade nada. Han ba "TÅÅÅSSSS?" och jag stod där som ett fån och ba WHAT? Det visade sig att han frågade om jag ville toasta mackan. Jag ba "JAHA TOAST, YES PLEASE". Pinsamt.

Snart ska vi flyga igen. På förra flyget satt det en gammal gubbe som luktade fiskrens/bajs. Typiskt nog så gick han på toaletten hela tiden så att han gick förbi flera gånger. Dessutom var han jättelångsam när han gick så lukten satt liksom kvar en stund efter. Mysigt.

I Orlando ska vi bo i ett hus med pool, COOLT VA? Hoppas bara att alligatorerna inte vill ligga i den. Hoppas att det finns internet i huset också, men antagligen inte. I såna fall ses vi i Karibien kissekatter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0