leave my heart alone

Det är meningen att jag ska skriva ett reportage just nu. Men varje gång jag försöker så slutar det med att jag slår det hårdaste jag kan på tangentbordet och suddar ut allt. Min hjärna är inte här just nu. Den befinner sig redan på andra sidan havet. Det är liksom allt jag tänker på. HUR ska jag kunna koncentrera mig på att skriva om Handelsbanken i Skutskär när allt jag tänker på är att jag om 10 dagar kommer att vara i New York?

Hej i-landsproblem. Jag har ett reportage och en artikel att skriva. Hur svårt kan det vara?

Väldigt svårt.


Kommentarer
Postat av: linn

jag kan inte bestämma färgen på conversen....... hahaha :D jag följer med istället!

2011-04-03 @ 22:07:59
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0