jag hatar telefoner

Jag ringer runt efter praktikplats OCH JAG HATAR ATT PRATA I TELEFON. Det ger mig megaångest verkligen. Blir mer nervös av det än att prata med folk på riktigt. Är skitdålig på att prata i telefon. På riktigt, tappar bort mig i orden hela tiden.

Hjälpte dessutom inte att jag nyss ringde nyss till ett företag och hon som svarade ba "HALLÅ? HALLÅ? HALLÅÅÅÅÅ?" och sen la hon på. HON HÖRDE MIG INTE???!?!?

Okej känns ju bra detta. Vad är det för fel på min telefon nu då. Mamma jag behöver en iphone okej.


Dessutom är jag förkyld så jag låter som värsta kråkrökaren (alltså inte en person som röker kråkor utan en person som röker och låter som en kråka och så..........). Alla ba åh vad trevligt, dig ska vi ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0