titta mina fötter växer

HAHA alltså jag sitter här och är forever alone och har extrem växtvärk. Snälla säg att någon annan också fortfarande har växtvärk trots att de snart är 17 jag orkar inte vara den enda. Får alltid växtvärk i smalbenen och fötterna. Med all denna växtvärk borde jag ha storlek 47 på skorna när jag vaknar imorgon bitti. De ba SVÄLLER och EXPANDERAR.

Googlade om det var normalt eller ej och fick fram detta: "jag blev tillsammans med min sambo då han var 18 år och då hade han fortfarande växtvärk av och till."

TACK ÅÅÅÅÅÅ. Visste väl att det fanns fler där ute. STAY STRONG VÄXTVÄRKARE. Vi ska hålla ut tillsammans om vi så fortfarande har växtvärk när vi är 80. HOLD ON BE STRONG PRAISE THE LORD okej det räcker.



Såhär föreställer jag mig min fot imorgon. Det där är mitt huvud som tittar på foten, om ni undrade. Även om det är rätt uppenbart eftersom att jag är så bra på att rita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0