den här killen ska bli min man ♥



Det som är allra jobbigast är när folk *checkar in* överallt med folk ba för att visa att de har ett liv. "Blablabla blablablasson har checkat in på Waynes Coffee." INGEN BRYR SIG OM ATT DU SITTER OCH DRICKER KAFFE MED DEM BÄSTA OKEJ.

Vet inte hur många personer jag har tagit bort från mitt flöde eller raderat helt från min vänlista pga
  • världens sämsta statusuppdateringar
  • egobilder i smutsig spegel + pattar upptryckta till hakan + dålig sångtext till
  • jag hatar dem och deras ansikten.

Bara för att inte vara helt negativ ska jag säga en sak som är väldigt bra med facebook och det är Wetopia, ett spel som skänker mat och bygger skolor till fattiga barn, så spela det era snälla små gossar för det är helt gratis och väldigt beroendeframkallande.

Plus att man får känna sig som Jesus när man skickar iväg luftballonger fyllda med mat till barnen verkliga världen.

 


Kommentarer
Postat av: tess

Borde oxå rensa min fb, finns alldeles för många av de där...



Och titta vilken söt bild ja tog på dig i fredags! hihihi <3

2011-12-18 @ 15:47:45
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0