hockey med is

JAG HAR KLARAT UT RUNAWAY 3 AAAH. Aldrig mer Runaway. Gud vad sorgligt, gråter inombords. När jag fick det tänkte jag 'ååå vad bra, något att göra hela lovet', men så tog det två kvällar för mig att klara ut det. Fuck. Det slutade så braaaaaaaa också och jag har ingen att fangirla med för ingen spelar Runaway. Sökte på Runaway 4 och fick upp något som hette The Next Big Thing MEN LIKSOM. INGEN BRIAN BASCO? Dö rå.

Dock har jag inte bara varit nördig för idag har jag varit på Läkerolen och sett min kusin spela hockey OCH DET VAR FAKTISKT ROLIGT???!?? Helt sjukt. Jag som alltid har hatat att spela och titta på sport, men idag var det roligt. Lite research för min praktik som "sportreporter" (feta citationstecken) dårå. Dock att jag har praktik på Gefle IF som är ett fotbollslag, men det är samma koncept ju.

 

Fullsatt på läktarna, som ni ser.

 

 

Elin vann en regnkappa i ett lotteri, fast det var mest en sopsäck med hål för armar och huvud.


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHHAHAHHA sportreporter............

2011-12-27 @ 21:28:08
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0