bilder från min mobil... igen

Jag samlar ju som sagt var på mig en massa onödiga bilder och videos på min mobil hela tiden. Saker som aldrig läggs upp eller någonsin tittas på igen. Men nu ska alla få se. Är ni excited? Jag är lite.

Mobilar med Louises mobil.


Är cool osv.


Kåtbock.


Snygga tjejer. Vill ni ha våra nummer så är det bara att säga till, okej?


Bra jag blev på den bilden. Fast. Ne. Alldeles för långt hår.


Tog massa kort på random saker på min skola en dag pga boredom.


Ett av mina priser. Eh.


Matlista. Fylld med mumsig mat från Sodexho.


Martina hänger i soffan.


Ba hej.


Ba hej #2.


Idag. Martina smygfotar mig. Sjukt fint.


Jespör idag. Jobbar hårt (lyssnar på Justin Bieber osv).


Martina idag. Söööööt eller vaaaad.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh du var jättefin i håret!! :D

2011-02-14 @ 20:17:41
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0