riddare emelie

Idag skulle vi ha pilates på gympan. Jag såg fram emot att slippa lida under lektionen. MEN NE. DÅ SKULLE VI HA FÄKTNING ISTÄLLET.

Man ba?!?!?!? VADÅ FÄKTNING?! Dessutom var fäktarkillen som var där överdrivet allvarlig, sådär vi-dör-om-vi-inte-lär-oss-det-här-allvarlig, och log inte en enda gång under hela lektionen. Jag skrattade så att tårarna rann där i masken (en sån här mask, sjukt tung) eftersom att det var så komiskt alltihop. Där stod vi, åtta personer i 16-årsåldern, och viftade med pinnar mot varandra. Fattar inte grejen. Så jag skrattade. Och skrattade. Och skrattade.

I alla fall så har jag också ätit sodhexos lasagne idag. Den får 2 av 5 stjärnor. Ingen succé. Jämfört med resten av sodhexos mat får den 4 av 5 stjärnor. Helt okej.

Tog nyss den här bilden. Mitt ansiktsuttryck är väldigt svårtolkat, eller hur? Försökte vinka, men det blev inte så lyckat.


Kommentarer
Postat av: linn

ASSÅ SERIÖST EMELIE, JAG DOG NÄR JAG LÄSTE INLÄGGET HELT SERIÖST. DU ÄR FÖÖR ROLIG FÖR ATT VARA SANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH XD

2011-02-03 @ 21:28:59
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Lo

wink wink

2011-02-04 @ 09:16:19
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0