har inte klätt på mig än

Sitter i pyjamas och lyssnar på Still Got Legs. Jag gillar det. Faktiskt. Trots att jag inte har sett mer än en minut av Doctor Who så är det bra. Är i chock. Förra albumet var halvsämst. Men nu! Wieee. Tackar Eddplant för detta. Tack tack tack tack.


I ALLA FALL. Min familj är i stugan och jag är hemma i stan pga blir galen av att vara på landet för länge. Igår gjorde jag absolut ingenting förutom youtube och åt de 4 ton choklad som jag köpte i taxfreen på väg till Riga. Hade lätt kunnat stanna i Riga en hel vecka. Blev helt chockad över hur FINT det var där?!??! Och överallt stod det folk i min ålder som spelade instrument?! En kille stod och spelade tvärflöjt och jag ba dog av awwwwwww. Farmor erbjöd sig att gå fram och fråga chans åt mig och jag ba JAAAAAAA men sen gjorde hon det inte pga det var pinsamt.


 

HAHA alltså tänk om någon skulle stå sådär utanför Åhlens i Gävle? Den personen skulle antagligen bli mobbad föralltid efter det. Sorgligt nog. Ååå Gävle.




Pappa hade endast ett budskap till världen.




Någon stod och modellade mot en vägg.




Farmor och jag bestämde oss för att se och lära.




Den här statyvarelsegrejen stod utanför en kyrka och folk gick fram och tog på den pga den var helig eller nåt sånt. Jag klämde den på rumpan.




Pappa och Lena var stenhårda.




Jag och min smidighet skulle ta oss upp på en trähäst. Orkar inte ens prata om hur fel dessa bilder är.




Rickard hade kult på restaurangen.




Det hade jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0