älgdans

Veckans fråga: EMELIE?!?!??? VAD HAR DU GJORT I EN HEL VECKA UTAN ATT BRY DIG OM BLOGGY?

Såhär är det. Jag har ett otroligt coolt och upptaget liv. Ibland MÅSTE ni ba respektera att jag har en massa events, premiärer osv att gå på. Ibland måste ni även respektera att jag måste bo ute i skogen i fem dagar och göra absolut ingenting annat än att jaga älgar, käka rått kött med nävarna och dansa regndanser. Så är det bara! Okej! Bra!

Så delen om events och så kanske inte var helt sann, men vi kan vara helt säkra på att resten var sanning.

Veckans andra fråga: EMELIE??!??? SNÄÄÄÄLLA LÄGG UPP EN MASSA BILDER.

Kan bjuda på en. Resten tar vi i ett annat inlägg, mmmhmmmm okej?!

Min regndansarpartner i nöd och lust hånglar upp ett grässtrå.


Kommentarer
Postat av: linn

hahahahahahahahhahahahahahahahahahah, där dog jag....

2011-06-07 @ 08:00:56
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0