är ej otaggad längre

ALLTSÅ VÄRLDENS BÄSTA DAG IDAG ELLER VAD. Var på stan med mamma, åt laxsallad på Waynes MEN DET ÄR INTE VIKTIGT ALLS FÖR JAG KÖPTE JEANS. Förstår ni grejen?! Jag hittar ca ALDRIG jeans som passar, någonsin. Detta pga mina ben alltid har varit sådär jobbigt kalvspinkiga medan mina höfter inte har varit det, men idag köpte jag jeans från *trumvirvel.......* H&M!!!! Liksom. När har jag någonsin haft jeans från H&M förut? Aldrig någonsin i hela världshistorien. Har alltid behövt svindyra, specialsydda spinkjeans från JC. Men inte nu, nänä. Min kropp fattar äntligen hur den borde vara. Tack som fan säger jag bara. På ett icke-ironiskt sätt.

Och jag menar, visst, de är lite knöliga längst ner, men det FUNKAR ju!!!! Dessutom har jag köpt jeansshorts som inte ser ut som clownshorts på mig. Detta är revolutionerande.

Låter hur töntig som helst nu, men bryr mig inte *cOoL chEY*.

Handlade för 500 kronor idag. När jag letade efter en sak i mitt rum för en stund sedan hittade jag en femhundring i ett kuvert som det stod "god jul Emelie" på och blev ca lyckligast i världen.

Hatar min humor. Fnizzade ihjäl mig till denna. Vill se en häst göra sådär. Ska prata med Sofia och Linn och se om vi kan fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0