brian basco

Nu hörs studentflakens tutor och psykopatskrik från söder (visste jag inte att det var student skulle jag vara livrädd och invänta revolution just nu). Mamma berättade att när hon tog studenten var det en kille som blev så full att han spydde ner sig själv och satt och grinade i ett hörn. Hans mamma kom och fick BÄRA ner honom som en bebis från flaket HAHAHA. Den synen. En 18-årig full kille som bärs ner från sitt studentflak av sin mamma. Nawww. Jag hoppas, hur full jag än är på min student, att mamma inte bär mig pga jag börjar grina osv.

På tal om fulla killar så köpte jag världens bästa spel igår. RUNAWAY 2!!! Dör vad roligt det är. Trots att jag knappt klarar något själv utan walkthrough så ba lövar jag det. Brian Basco har blivit ascool, det är synd. Gillade honom när han var en tafatt tönt, så söt. Ingen vet vem Brian Basco är så det spelar ingen roll, okej Emelie.



Mamma och jag var på Helt Enkelt igår, hela Gävles favoritrestaurang, för att fira in sommarlovet. Det var gott. Hade kunnat äta arton såna där laxar.


Kommentarer
Postat av: linn

häääähääää!

2011-06-10 @ 20:23:54
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0