hej sommarlov

Det är sommarlov. Smaka på ordet, säg det om och om igen, se det som en religion, tro på det. FÖR DET ÄR SOMMARLOV. OKEJ!!!!!

Första dagen på sommarlovet har spenderats i Örsundsbro. Elin gick ut nian så vi var där och fick mat och tårta. Jag gillar mat och tårta, så det var mycket trevligt. Alla niorna grinade ihjäl sig och jag kunde inte sluta tänka på när vi gick ut nian förra året och grinade tills vi inte kunde andas, typ. Guva sorgligt det var. Huva mig.

Nu sitter jag på balkongen med pappa och äter kebab som vi nyss var och hämtade. Fast jag är klar. Han sitter och äter mina rester HAHA soptunnan eller vad.

Enda bilden jag lyckades samla på mig idag. Tänkte att hela bordet skulle komma med, men ne. Min kamera suger.

Kommentarer
Postat av: linn

haha, ja gud vad vi bölade!!

2011-06-10 @ 19:18:55
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0