klipp dig och skaffa ett jobb

Jag ska spela sims snart. Ville bara skriva först, uppdatera er om mitt liv och så. Har ett behov av att göra det, vilket är lite stört.

Den här kvällen har spenderats med Louise på två olika kafén. Japp. Två. Tacopaj och kladdkaka. Satt inte helt fel det inte. Jag har även skrattat mig halvt till döds med Sofia över telefon. Just det, får inte glömma att jag har laddat ner MSN också, något jag antagligen inte kommer att använda. Missbrukade nästan MSN för något år sedan, men nu känns det lite naaah.

Har jag missat något viktigt i detta idag-har-jag-inlägg? Nja. Bara att jag inredde min sims hus idag. Nu ska jag se till att hon skaffar ett jobb. OCH KLIPPER HÅRET SITT.

HEEEEEEEEEEJJJJJJ.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag skrattar fortfarande!

2011-06-17 @ 15:12:17
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv; WOOPWOOP

2011-06-18 @ 17:35:55
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0