överraskning

HAHAHA ni anar inte vad som har hänt. Så sjukt. Ni kommer skita på er när ni får höra detta. Redo? Okej.

















....jag har möblerat om i mitt rum!!!!!!!



Älskar att göra folk besvikna. Ni förväntade väl er typ att jag skulle vara med i Idol eller nåt. Det hade ju också varit stort. MEN INTE LIKA STORT SOM DET HÄR!!!

Mitt skrivbord har bytt plats med min säng. Känner mig helt förvirrad över detta. Kom in i mitt rum för en stund sedan och ba "OOOH VEM BOR HÄR" men så kom jag på att det var jag. Nästa vecka får jag dessutom en ny säng. En stor best som jag ska rulla runt i. Ensam. Eeeeeeeeeeeh.

Dock att vi flyttar till stugan nästa vecka för att bo där i ca en månad, så jag kommer knappt hinna sova i min nya feta säng.

Efter sommaren ska jag dessutom böna och be mamma och pappa om att få deleta tapeten i mitt rum. Orkar den inte längre. Fattar inte vad jag tänkte när jag valde den? Måste gå tillbaka i bloggen och kolla. Inte bra detta alltså. Words of wisdom: låt aldrig någon som inte ännu tappat alla sina mjölktänder välja tapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0