surfpunkt

Inte det lättaste att hitta bra internet ute i skogen. Nästan helt omöjligt faktiskt. Nu sitter jag i alla fall utomhus och det fungerar helt okej, så jag gör ett försök. Japp.

Bor nu alltså i Ockelbo HAHA. I lite över en månad i alla fall. Har alla mina saker här nu, känns konstigt. Måste ändå åka hem till stan då och då och träffa människor och fascineras av civilisationen. 25 minuter med tåg in till Gävle, helt okej. Bor ju liksom nästan PÅ tågstationen i Gävle så det är inga problem. Pendla pendla pendla.

Skulle dock aldrig någonsin orka bo såhär året runt. Ingen mobilmottagning, sämst internet, inga människor, långt till stan osv.

Ville lägga in en bild jag tog med systemisen på loftet men internet är för segt för en sån stor fil, så här är en webbkamerabild på mig och Gustaf som togs för några timmar sedan. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0