GOLVET

Jag har haft världens jobbigaste humörsvängningar idag. Är glad ena sekunden, för att sedan bli blixtarg över ingenting. Jag blir så arg att jag inte kan prata utan att börja grina (ja, jag grinar när jag blir arg, tönt). Jobbigt läge, kan ju liksom inte gå runt och böla som en jättebebis hela tiden.

NÅÅÅJA, ska försöka skriva klart min hemtenta nu som jag har skjutit upp i flera veckor. Men allvarligt talat, vem bryr sig om GOLVET på ens arbetsplats? Just det, GOLVET. Vem orkar på riktigt bry sig om GOLVET? Så länge det inte brinner eller består av heltäckande spikmatta är jag nöjd.


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha jaaa! :D

2011-03-10 @ 23:28:35
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0