pluggar matte på mitt sätt



Youtube är inte bara underhållning. Det är plugg också. Men allt jag kan fundera på när jag ser den här videon är när i helvete jag ska använda mig av det här? Kommer jag någon gång i framtiden befinna mig i en situation där jag på riktigt kommer att behöva rita upp en graf och skriva en värdetabell för att hitta värdet av y? Det enda scenariot jag kan tänka mig är om det kommer fram en psykopat och sätter en pistol mot mitt huvud och hotar att skjuta om jag inte räknar ut värdet av y med hjälp av en värdetabell. I och för sig så skulle ju den situationen bli ytterst pinsam om det visade sig att jag faktiskt inte ens vet vad en värdetabell är för något, men jag misstänker att det aldrig kommer att hända. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Hny.

Fin blogg!

Kika gärna in på min. :)

2011-03-17 @ 00:47:54
URL: http://hnny.blogg.se/
Postat av: Lo

putnam

2011-03-17 @ 09:33:07
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0