deer passenger

HEEEEEEEEEEEEEEMMAAAAAAAA!!!!!!

Efter tre flygturer och alldeles för mycket väntande på olika flygplatser kom vi äntligen hem. Det kändes inte som att vi någonsin skulle komma hem när jag satt där på flygplatsen i Miami. Vi flög från Miami till Chicago på tre timmar, från Chicago till Köpenhamn på åtta timmar, från Köpenhamn till Stockholm på en timme. Plus sammanlagt minst 10 timmars väntande på olika flygplatser. Det kändes som en evighet. Dessutom var det mitt i natten för oss när vi flög från Chicago till Köpenhamn och alla låg och sov i mörkret på planet. Utom jag. Jag sov i kanske en timme, men sedan gick det inte mer. Så där satt jag. I mörkret.

Jag försökte fördriva tiden på olika sätt eftersom att skärmarna på sätet framför inte funkade ordentligt (typiskt). De stora skärmarna funkade dock, men där stod det bara saker som "dear passengers" osv. Kunde dock inte sluta tänka påhur roligt det hade varit om det hade stått "deer passengers" istället. Fattar ni? Rådjurspassagerare. HAHAHA. Dog typ av fnizz. För mig själv förstås eftersom att alla andra sov ihjäl sig.

Nu jag i alla fall hemma. Stannade hemma från skolan idag pga kunde inte sova igår (trots att jag inte hade sovit ordentligt på över ett dygn, fattar inte varför?!??!) och ont i halsen. Tror att en viss lillebror har smittat mig med sin amerikanska förkylning. Så mysigt.


Sökte på deer passenger och fick fram den här bilden. Eh. Jag antar att det där är en deer passenger. Fast. Lite. Äckligt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hon skulle klippa topparna mina, liksom ta det som behövdes. så jag trodde ju att det skulle gå bra, men ändå fick hon det skiiitkansigt. hon gjorde typ hack i håret, du vet som en trappa? haha.. skitfult. bajs, jag vill dö :p

2011-05-02 @ 19:15:38
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: sofia

haha åh stackarn!!

2011-05-02 @ 21:17:17
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Lo

http://www.youtube.com/watch?v=kr9LhhdKSyg&feature=channel_video_title

2011-05-02 @ 22:32:27
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0