deprimerad dag är deprimerad

Har haft en sämst dag. Började med engelska nationella där jag har bajshöga krav på mig själv pga hade alla rätt på allt förra året. LIKSOM. NÖDVÄNDIGT ATT GÅ OCH FÅ ALLA RÄTT. Snacka om att sätta ribban förra-året-Emelie. Hatar dig.

Efter det var jag nere och ville bara gå hem. Blev lycklig när vi fick sluta tio i ett. Gick hem direkt och råkade tvärsomna. Helt sjukt. Vaknade halv tre. Trodde det var onsdag och att jag hade försovit mig och gick runt och svor och kollade väckarklockan och undrade varför den inte hade ringt. Sen kom jag på att det var tisdag och svimmade nästan av lättnad. Sedan dess har jag suttit på balkongen och varit i fullständigt förvirringstillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0