duktig idiot

Imorgon ska vi redovisa våra filmer på medieproduktionsgrejset. Känns lite blä. Har ingen aning om vad jag ska säga eller hur mycket jag ska säga. Vill helst inte säga något alls. Vill allra helst sitta längst ner i hörnet av rummet och gömma mig och väsa som Gollum när de visar min film, men så kul får man ju inte ha det. Men det går nog bra. Tror jag. Jag överlever. I bästa fall.

Har i alla fall gjort klart mitt DVD-fodral nu. VILL NI SE? HELST INTE VA? Lägger upp den ändå. För att jag kan liksom.

HAHA så jävla mobbat. Hade ingen bild på ett träd så jag fick RITA ett. Jag som har ca 0 ritkunskaper tog en bild från internet och snodde formen på det trädet och färglade själv. *fUskiS* Förövrigt så är trädet i filmen mycket fulare än det där. Det ser ruttet ut för att det är så mörkt och böjt och vidrigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha!! du bara måste visa oss den där filmen sen! :D jag älskar din familj.. dem verkar vara så jävla sköna!

2011-05-25 @ 09:49:34
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0