fler new york-bilder

Mamma tog en del bilder i New York, och särskilt på Madame Tussauds där jag inte tog några alls. Filmade bara medan jag petade kändisar i näsan. Hehehe.

Jag och flipen i New York. Har det där på film faktiskt. Dubbeldokumentering.


Syskonen Glasöga framför en soptunna. Vi har nästan exakt likadana miner. Fattar inte grejen med det.




En papegoja i Central Park som inte verkade fatta att den inte var på en tropisk ö.


HAHAHA JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.


Pillar John Travolta i näsan.


Pappa var så glad över att träffa Julia Roberts att han stirrade sönder kameralinsen.


Mamma dumpade pappa direkt när hon träffade George Clooney.


Dock blev även George dumpad när hon träffade Pitten en stund senare.


Pappa sökte tröst på annat håll.


Jag, pappa och en väldigt stor kändis. Han ser ut att heta Big Daddy så vi säger att han heter så.


Hänger med grabbarna ba, precis som varje dag.


Jag var starkare än Serena Williams. Lika biffiga ben och så.


Gustaf och Michael Jackson.


Gustaf och Michael Jackson 40 år senare.


Mamma och en stor grön snorbuse.


Jag och en stor grön snorbuse.


Einstein och Einstein Junior.


En dag när vi gick på stan i New York gick vi förbi en konstig kille som stod lutad mot en soptunna på gatan. När vi passerade sa han till Gustaf "he doesn't need to chase after the girls this one, he looks like Bill Gates!" Okej, jag vet inte om han sa exakt så, men något sånt. Så här är Gustaf och hans look-a-like Bill. Fast så lik varandra tycker inte jag att de är, men enligt random-man-på-gatan-i-New-York så är de tydligen det.


Alva och Britta Spears.

Jag har en till USA-video på lager. Ska ladda upp den. Någon gång. Typ idag. Eller imorgon. VILL NÅGON SE? Ni ba ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0