jag ska göra en broschyr

Om "hälsa och välmående" HAHA. Man är ju både otränad och emo så det kommer bli kul. Funderar på att göra en om depression eller självkänsla eller något annat superintressant så att alla ba DÖR av underhållning när de bläddrar i den. Alla gillar ju deprimerade människor De är så *mysiga*.

Annars då? Jo, det är första dagen i skolan på sisådär tre veckor. Förutom allt skolarbete som jag har framför mig den kommande månaden så känns det faktiskt roligt att vara tillbaka. Kul att träffa alla igen, klyschigt va? Fast det var inte så många här idag, bara 11 stycken. De hörde väl att jag skulle komma tillbaka, alla ba åh neeeeeeej.

Nu ska jag återgå till att fundera på depression och annat festligt. Tjingeling kissemissar.

ALLTSÅ KOLLA VAD HEMSKT MITT HÅR VAR FÖR BARA NÅGRA MÅNADER SEDAN. Dör vad fult, ska aldrig mer ha sådär långt hår. Förstår inte hur jag har tänkt hela mitt liv. Ba "jo men det är coolt att se ut som att jag inte vet vad en frisör är för något, det är schyst liksom." Dööö. Asful bild också. Spyr.

Kommentarer
Postat av: linn

hihi du är så söt så ;D

2011-05-03 @ 21:54:26
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0