pappa i ett nötskal

Okej, jag vet vad ni tänker. Emelie, varför börjar du det här inlägget med en bild på en kondomförpackning? Jo, kära människa, jag ska berätta om något som hände mig i fredags.

Jag kände något ovanligt plastigt i min jackficka på gympalektionen. Jag ba WHAT IS THAT så jag plockade upp det och stirrade på det en liten stund i chock. En kondomförpackning. "THIN". Allt jag kunde tänka var VARFÖR?????? Jag är inte den typen av person som har behov av att gå runt med kondomer i jackfickan, så förvirringen var total. Jag fnissade och panikade om vartannat. När jag kom hem berättade jag för mamma om det. och hon sa att hon hade fått en kondom på något möte eller nåt så vi båda förstod ju såklart genast vem som hade lagt den i fickan. Min PAPPA hade lagt en kondom i min ficka för att jävlas. VAD HAR JAG FÖR FAMILJ EGENTLIGEN? Tänk vad pinsamt det hade kunnat blivit, amagash alltså. Måste hålla bättre koll på mina jackfickor i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0