*yO ReADerS*

Åkte till skolan och hade 0 rester. Satt och tittade på när mina klassisar jobbade. Vi tittade på några bezt fezt youtubevideos.

 

Alltså den här är så gullig att jag inte vet var jag ska ta vägen?!?!???!?? Ba KOLLA DE KRAMAS NAW.

 

 

Vad hände mer idag då? Jo, jag fick MVG i arbetsmiljö. Vet inte hur det gick till eftersom att jag fick IG på det provet, men jag tackar och tar emot ändå *lyfter på hatten*. Har nu kasserat in tre MVG:n. Bara att hoppas att jag får det i medieproduktionen också, snälla snälla snälla, give meeeee.

 

Imorgon är jag ledig och nu ska vi grilla hamburgare på balkongen. Blir inte mycket bättre. Vore väl om jag hade en slow loris här i knät, men allt kan man ju inte kräva.

 

Snodde bild av Theres, heheheheheheeeeeee, tjyv.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske bara jag som inte orkar läsa instruktionsboken på hur man ska göra med allt, men den är ändå helt retarded ^^

2011-05-30 @ 18:13:34
URL: http://malasp.blogg.se/
Postat av: tess

sv; oneej snodde du den! vavavaa? hihih nejdå ^^

och jag vill oxå ha en liten loris! <3

2011-05-30 @ 22:49:28
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0