breaka the dawn

Sitter på grafen och lyssnar på musik och är tråkig. Är på ett orkar-inte-prata-gå-härifrån-humör den här veckan (mer än vanligt då alltså HAHA). Ba *PMS*. Det har dock resulterat i att jag har varit produktiv, SÅ DET ÄR JU BRA I ALLA FALL. Orkar inte.

Har gjort klart grafuppgiften, blivit klar med en av alla miljarder engelskauppgifter, har fixat annonsen till mammas elever osv osv osv. Klappar mig själv på axeln för denna duktighet. Måste fortsätta jobba i helgen, guva tråkigt. Längtar ändå megamycket till helgen för då ska jag se BREAKING DAWN!!! Åååå. Har så höga förväntningar så ni anar inte. Förväntar mig att den ska vara mycket bättre än de andra filmerna och jag är rädd att den inte ska vara det och om den inte är det så kommer jag grina. För trailern ser hur bra ut som helst ååå gud.

 

Varför är hon så bäst.


Kommentarer
Postat av: Matildå

Alltså om du säger det minsta lilla om vad som händer då kommer inte du ha något huve kvar nästa vecka!!! :ooo

2011-11-17 @ 14:01:01
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: sofia

ja ellen är fett kung! :D och ja, bilden är vacker som tusan. JACOB = <33333333333333333

2011-11-17 @ 15:14:36
URL: http://nossleumas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0